Hallå säkert!

Nu är det söndag igen, och jag är ledig. Första dagen den här veckan och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Vill göra något kul men har en del att röja i rummet.

Fredagen blev lyckad. Jag som inte är ett stort fan av indiemusik blev riktigt överrumplad över hur bra konserten var! Hello Saferide lyckades hålla min uppmärksamhet kvar under hela konserten trots att jag knappt lyssnat på skivan samt inte hade några förväntningar alls - förutom dåliga. Efter konserten blev det 90's med Anna och Tobbe med vänner. Det var roligt att få dansa till några riktiga nittiotals-favoriter, typ barbiegirl och as long as you love me. Gårdagen gick ut på jobb, tolv till elva. Riktigt uttröttande. Men, done.

Ikväll blire att röja till Thåström med pappa och goda vänners lag. Cirkus ska vara en grym konsertlokal. Senast jag var där såg jag och pappa Petter, vilket år kan det ha varit? 98? However. Ser fram emot en söndag i lugn och ledighet. Tar nog en promenad framåt eftermiddagen.

En av låtarna som var riktigt bra på scen, overall med Saferide.

Varför ens bry sig?

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0