Bortglömd blogg igen...

Hade glömt att jag börjat blogga igen. Fyfan vad dåligt!
Helgen har varit rätt lugn. Blev en vända på Kvarnen med Johanna, Johanna och Mattias i fredags. Rätt mycket vin och trevligt sällskap. Igår tog jag det bara lugnt efter jobbet. Bra var väl det med tanke på att mitt ansikte kanske skulle lossna av frost.
Nu ska jag och Johanna gå och hälsa på en gammal god vän på hemmet för gamla, sen blir det träning (första gången på en vecka). Blir skönt! Ikväll ska jag passa lilla Märta medan pappa och Helene går på bio. Imorrn och på tisdag är jag också ledig! Behövs nu efter att ha jobbat 5 dagar i rad.

Partymood

 

Middag med min älskade på Jesses

 

Mattias i sitt esse, som vanligt.

 

Dimman, mina vänner.


Varför ens bry sig?
Postat av: Edith

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 15:53:11
URL: http://smsalåna.nu

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0