Promenad, 1 timme

Nu har jag och mamma varit ute på en stärkande promenad och vips var huvudvärken borta. Vi gick runt Kärrtorp och det tog typ en timme. Blev mycket piggare. Behövde frisk luft.
Första längre promenaden jag gått sen jag började med GI. Känns bra. Man orkar ju typ ingenting utan kolhydrater, och det är väl inte meningen heller. Men nu har jag som sagt gått in på nystarten. Känns bättre. Jag är ju innerst inne kolhydratstork.
Imorrn hoppas jag att jag mår bättre så att jag kan gå och jobba på torsdag. Vill inte heller smitta ner tanterna. Trots att de tagit vaccin mot influensan vet man ju inte vad som händer om de blir riktigt sjuka.

Såg precis att jag hade placerat Johannes under kategorin "keffa turkar" på min msnlista. Det var lite kul för jag minns fjortistiden som igår haha. Det var alltså då jag skapade kategorin, men det förtjänar han.

Jag har typ snott mammas dator. Hon har inte använt den sen i fredags eftersom jag har den inne i mitt rum, bara för att jag är så otroligt trög på att fixa saker. Jag ska prova det trådlösa hemma hos Tobbe innan nästa åtgärd kan göras åt den. Den är nog för gammal för sånna här nymodigheter. Men jag gillar den endå, förutom att den blivit sjukt trög av någon anledning. Men mammas dator är bäst, har jag märkt. Det är därför hon får nöja sig med min stationära (som förvisso står i deras rum av okänd anledning) sålänge.

Tobb ska komma hit sen med pengar (förhoppningsvis). Han är duktig min docka.

Beskrivning av Krimmy:
Hon såg väldigt punkig ut förrut, men nu är hon mer nedtonad. Lång och smal, säger det dig något?

image67

Borde kanske sagt fotogenique också.

Varför ens bry sig?
Postat av: Emma

Skönt med promenad :) Ja oftast blir resten av livet inte så viktigt. Men visst är det härligt ibland :D

2007-12-04 @ 23:43:06
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Krimmy

Haha, var kom det här i från?!!! En bild också? Men du har väl rätt på det mesta ;P

2007-12-05 @ 23:15:19
URL: http://krimmy.blogg.se
Postat av: Mischa

Johannes frågade vem Krimmy var. Och då gav jag den beskrivning, sweet isn't it?

2007-12-05 @ 23:35:54
URL: http://missantrop.blogg.se
Postat av: Krimmy

Haha. Okej, då vet han nu då.

2007-12-06 @ 13:36:58
URL: http://krimmy.blogg.se

Skriv om du måste

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din bloggadress tack

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0